فصل اول |
|
مقدمه |
|
زمینه و بیان مسئله |
۱ |
اهمیت و ضرئرت پژوهش |
۴ |
سئولات پژوهش |
۵ |
متغیرهای پژوهش |
۵ |
تعاریف مفهومی |
۶ |
تعاریف عملیاتی |
۶ |
فصل دوم:پیشینهنظری وپژوهشی |
|
خلاصه فصل |
۸ |
اسناد |
۹ |
نظریه های اسناد |
۱۰ |
سو گیری های اسناد |
۲۳ |
اسنادهای اصلی |
۲۶ |
ابعاد اسناد |
۲۷ |
اسنادها؛موفقیت وشکست |
۳۲ |
اسناد وجنسیت |
۳۵ |
اسناد وپیشرفت تحصیلی |
۴۱ |
فصل سوم:روش پژوهش |
|
خلاصه فصل |
۴۵ |
روش تحقیق |
۴۶ |
جامعه اماری وروش نمونه گیری |
۴۶ |
ابزار تحقیق |
۴۶ |
روش نمره گذاری پرسشنامه |
۵۰ |
روش اجرا |
۵۱ |
اعتبار وپایایی پرسشنامه |
۵۲ |
روش آماری |
۵۴ |
فصل چهارم:یافته های پژوهش |
|
خلاصه فصل |
۵۶ |
یافته های توصیفی |
۵۷ |
یافته های تحلیلی |
۶۰ |
بررسی رابطه ابعاد سه گانه اسنادپس از شکست در دختران وپسران |
۶۰ |
بررسی رابطه ابعاد سه گانه اسناد پس از موفقیت در دختران وپسران |
۶۲ |
بررسی رابطه سبک اسناد با پیشرفت تحصیلی |
۶۴ |
بررسی پیش بینی پیشرفت تحصیلی دانش اموزان در دوجنس دختر وپسربا ابعاد سه گانه اسناد در موفقیت وشکست |
۶۸ |
یافته های دیگر |
۷۱ |
فصل پنجم :بحث ونتیجه گیری |
|
بحث ونتیجه گیری |
۷۵ |
محدودیت های تحقیق |
۷۷ |
پیشنهادات |
۷۷ |
منابع فارسی |
۷۹ |
منابع انگلیسی |
۸۱ |
پیوست ها |
|