F پایان نامه تأثیر عوامل انتقادی در تئاتر – پروژه 20

پایان نامه تأثیر عوامل انتقادی در تئاتر

۱-چکیده ۵

۲-مقدمه. ۷

۳- فصل اول زمینه. ۸

پژوهش در گذشته: ۸

الف-۱) نقد قدیم: ۹

ادبیات و نقادی در یونان باستان. ۹

آریستوفان. ۹

سقراط. ۱۰

افلاطون. ۱۱

ارسطو. ۱۴

ادبیات نقادی در یونان باستان. ۲۰

شاگردان ارسطو. ۲۳

دو : مکتب اسکندریه. ۲۳

زوئیلوس.. ۲۵

ارسیتارکس.. ۲۶

دیونیزوس.. ۲۸

لوسین. ۲۹

لونگینوس.. ۳۰

سه : ادبیات و نقادی در روم باستان. ۳۶

سیسرو. ۳۸

هوراس.. ۴۰

دوره امپراطوری.. ۴۱

سنکا ۴۲

کنتی لین. ۴۳

تاسیت.. ۴۳

فترت و مسیحیت.. ۴۴

الف-۲) نقد جدید ۴۸

ادبیّات و قرون وسطی. ۴۸

ارزیابی میراث دانته. ۴۹

پنج: نهضت هومانیسم در ایتالیا ۵۰

پترارکا و بوکاتچو. ۵۱

رنسانس و ادبیات ایتالیا ۵۲

شارحان ارسطو. ۵۳

شش : رنسانس اسپانیایی. ۵۴

هومانیسم در اسپانیا ۵۵

قرن طلایی اسپانیا ۵۸

سر وانتس و دن کیخوته. ۵۹

لوپه دوگا وکمدی اسپانیائی. ۶۰

پنج: اندیشۀ دکارت، اندیشۀ فرانسوی.. ۶۲

پلئیاد و دوبلی. ۶۳

مکتب کلاسیک در فرانسه. ۶۴

ولتر. ۶۵

دیدرو. ۶۸

دیگر منتقدان فرانسوی.. ۷۱

هشت : مکتب کلاسیک در  انگلستان. ۷۵

تحول ادبیات انگلیسی. ۷۶

جان میلتون. ۷۷

جان درایدن. ۷۸

الکساندر پوپ.. ۸۰

سامویل جانسون. ۸۱

منتقدان کهتر انگلیسی و اسکاتلندی.. ۸۵

نه : مکتب کلاسیک در  ایتالیا ۸۸

ده : مکتب کلاسیک در آلمان. ۹۰

اشتورم اوند درانگ و هردر. ۹۴

کانت و شیلر. ۹۸

یازده :  نهضت رمانتیک در آلمان. ۱۰۲

شلگل ها و رمانتیسم ۱۰۳

فردریش شلگل. ۱۰۳

اوگوست ویلهلم شلگل. ۱۰۵

نسل نخست رمانتیکهای  آلمان. ۱۰۶

شلینگ… ۱۰۶

نووالیس.. ۱۰۸

واکنر ودروتیک.. ۱۰۹

یوهان  پاول ریشتر ( ژان پل ) ۱۱۱

دوازده: رمانتیک در انگلستان. ۱۱۳

از جفری تا شلی. ۱۱۳

وردزورث.. ۱۲۰

کولر یج. ۱۲۱

هزلت ، لم ، کیتس.. ۱۲۴

سیزده: رمانتیک در فرانسه. ۱۳۳

هوگو. ۱۳۵

ویلمن ،سن مارک  ژیراردن، دزیره نیزار، سنت بوو هیپولیا ان و پرونتیر. ۱۳۸

سنت بوو. ۱۳۹

هیپولیت  تن. ۱۴۰

چهارده: نهضت رمانتیک  در ایتالیا ۱۴۳

دسانکتیس.. ۱۴۶

کاردوچی. ۱۴۸

سنت های  ادبی در روسیه پانزده: سنت های ادبی در روسیه. ۱۵۰

لوموسونوف ومکتب  کلاسیک.. ۱۵۱

بلینسکی  انقاد بزرگ.. ۱۵۲

چرنیشفسکی وهرتسن. ۱۵۳

دوبرولیوبوف.. ۱۵۵

شانزدهم: فورمالیست های روسی. ۱۵۸

فرمالیسم  روسی. ۱۵۸

مقدمه : ادبیات چیست ؟. ۱۵۸

هفده: نقد درآلمان. ۱۷۳

سخن شناسی رومیایی. ۱۷۳

گوند ولف ( ۱۸۸۱-۱۹۳۱) ۱۷۳

اوئر باخ ( ۱۸۹۲-۱۹۵۷) ۱۷۹

اشپیتسر. ۱۸۸

هجده: مکتب ژنو. ۱۹۰

اَلبربگن  ( ۱۹۰۱-۱۹۵۷) ۱۹۲

ژرژپوله ( ۱۹۰۲-۱۹۹۱) ۱۹۵

ژان روسه ( ۱۹۱۰) ۱۹۸

نوزده: نقد روانکاوانه. ۱۹۹

فروید ۱۹۹

بیست: جامعه شناسی  ادبیات.. ۲۰۲

جرج  لوکاچ. ۲۰۳

لوسین گولدمن (۱۹۱۳-۱۹۷۰) ۲۰۷

بیست و یک : پدیدار شناسی علم تفسیری Hermenuties نظریه دریافت Reception theory. 211

بیست و دو : ساخت گرائی و نشانه شناسی. ۲۲۳

بیست و سوم: ۴- مابعد ساختگرائی. ۲۳۵

بیست و چهارم: نقدتکوینی. ۲۴۲

گوستاورودلر. ۲۴۷

شرح حالا اثر ادبی. ۲۵۲

پیش متن ۲۵۸

الف-۳) تاریخچه پیدایش کارگردانی در جهانساکس ماینینگن. ۲۶۲

ساکس ماینینگن. ۲۶۳

آنتوان و تئاتر لیبر. ۲۶۶

فرایه بویه و واقعگرایی در آلمان. ۲۶۷

تئاتر مستقل، و و اقعگرایی، در انگلستان. ۲۶۹

زندگی استانیلاوسکی در هنر. ۲۷۰

میرهولد و آوان گارو روسی. ۲۷۲

تایروف و تئاتر ترکیبی. ۲۷۵

دستاورد واختانگوف.. ۲۷۷

کریگ وآپیا- دیداری ها ۲۷۸

راینهارت، پیسکاتوروبرشت.. ۲۸۵

تئاتر وجد- آرتور ، اُخلوپکوف، ساواری.. ۲۹۰

سهم رقص مدرن- مارتاگراهام و آلوین نیکلاییس.. ۲۹۴

دیگر تجربیات امروز- در آمریکا ۲۹۶

ریچاردفورمن، رابرت ویلسن و تئاترنان و عروسک… ۲۹۸

آناهلپرین و کارگاه رقص…. ۳۰۲

گروه توفسکی و تئاتر بی چیز. ۳۰۴

گروتوفسکی و سفر به شرق. ۳۰۶

یوجینو باربا و تئاتر سوم ۳۰۸

ب) تاریخچه پیدایش کارگردانی در ایرانیاددشت نخست.. ۳۱۴

یاددشت نخست.. ۳۱۵

مقدمات.. ۳۱۷

نمایش های پیش از اسلام ۳۲۵

نمایش های پس از اسلام ۳۳۸

نمایشهای عروسکی. ۳۵۶

تعزیه. ۳۶۲

نمایشهای شادی آور. ۳۷۵

نمایش های شادی آور زنانه. ۳۸۹

دو: دوران معاصر. ۳۹۱

بخش نخست.. ۳۹۱

میرزا آقا  تبریزی.. ۳۹۶

تئاتر  نوع اروپایی. ۳۹۹

تلاش های آماتوری  : تروپ های مشخص نمایشی. ۴۰۱

« انجمن  اخوت ». ۴۰۲

« شرکت علمیه فرهنگ » ( ۱۲۸۸-۱۲۸۶ ) ۴۰۳

تئاتر ملی ( ۱۲۹۴- ۱۲۸۸ ) ۴۰۳

نمایشنامه نویسان ملی. ۴۰۴

نرمیان نریمانف ( ۱۹۲۵-۱۸۷۰) ۴۰۵

عزیز حاجی بگف ( ۱۹۴۸-۱۸۸۰) ۴۰۶

مرتضی  قلی خان فکری ( مؤید  الممالک ) ۴۱۰

« ارشاد». ۴۱۰

میرزا احمد خان  محمودی – کمال الوزاره ۴۱۱

نشریات  تئاتری.. ۴۱۲

روزنامه  « تئاتر ». ۴۱۳

« ایران نو » – محمد امین  رسول زاده ۴۱۵

خان ملک ساسانی. ۴۱۶

تاثیر خلع  دودمان قاجار. ۴۱۸

آغاز سلطنت  خاندان پهلوی.. ۴۱۸

میرزاده  عشقی ( ۱۳۰۳-۱۲۷۲) ۴۱۹

ابوالقاسم لاهوتی. ۴۲۰

حسن مقدم ۴۲۲

گروه های نمایشی : ۴۲۳

« کمدی اخوان »  – محمود ظهیر الدینی. ۴۲۴

« کمدی  ایران »  علی نصر. ۴۲۵

«جامعه باربد ». ۴۲۶

« استودیو درام  کرمانشاهی ». ۴۲۷

هنرمندان  ارمنی – پاپا زیان. ۴۲۹

واهرام پایازیان. ۴۲۹

بازیگر  وکارگردان  ارمنستان شوروی.. ۴۲۹

هزاره فردوسی. ۴۳۰

هنرستان هنر پیشگی  تهران وعلی نصر. ۴۳۱

« تئاتر فرهنگ ». ۴۳۳

« تئاتر سعدی ». ۴۳۵

« گروه هنر ملی ». ۴۴۱

انقلاب در تئاتر ایران. ۴۴۲

ج) تاریخچه پیدایش نقد در ایراننقد عر ب.. ۴۴۹

نقد عر ب.. ۴۵۰

مقدمات و تعریفات.. ۴۵۰

از گذشته ادبی ایران. ۴۸۳

۴- فصل سوم: اهداف تحقیقفهرست نمایش های اجرا شده در دهه هفتاد ایران. ۵۲۶

فهرست نمایش های اجرا شده در دهه هفتاد ایران. ۵۲۷

یافته ها و بحث : ۵۳۸

۶- فهرست منابع و مأخذ ۵۳۹





توجه توجه
ایمیل و شماره همراه خود را در فرم زیر وارد کنید
توجه توجه: فایل درخواستی حداکثر ظرف 30 دقیقه ارسال خواهد شد.