پایان نامه بررسی رابطه ویژگی های شخصیتی به مانند افسردگی ، اضطراب و کمرویی وترتیب تولد دانش آموزان مقطع سوم دبیرستان شهر ابهر چکیده |
۱ |
فصل اول |
|
مقدمه |
۳ |
بیان مساله |
۵ |
اهمیت و ضرورت تحقیق |
۷ |
اهداف تحقیق |
۸ |
فرضیه های تحقیق |
۹ |
تعاریف نظری و عملیاتی واژه ها و مفاهیم |
۱۰ |
فصل دوم |
|
اختلالهای اضطراب تعمیم یافته و هراس |
۱۳ |
تعریف اضطراب ، جنبه ها و جلوه های مختلف آن |
۱۷ |
شیوه های بیان اضطراب |
۲۲ |
اضطراب و اختلال حرکتی |
۳۱ |
طبقه بندی اختلال های اضطرابی |
۳۸ |
اضطراب در کودک پس از اکتساب زبان |
۴۴ |
اختلال های افسردگی و آشفتگی – افسردگی |
۵۳ |
افسردگی های دوره اول کودکی |
۶۲ |
افسردگی های ناشی از محرومیت های جزیی و افسردگی مادرانه |
۶۸ |
رفتار معادل افسردگی |
۷۷ |
افسردگیهای یک قطبی |
۹۱ |
گستره ی افسردگی مهاد |
۹۴ |
دیدگاه دوان تحلیل گری |
۱۰۰ |
فصل سوم |
|
جامعه مورد مطالعه |
۱۱۹ |
روش نمونه گیری |
۱۱۹ |
ابزار اندازه گیری تحقیق |
۱۲۰ |
روش آماری مربوط به فرضیه ها |
۱۲۲ |
فصل چهارم |
|
نمرات اضطراب آزمودنیها |
۱۲۷ |
نمرات آزمودنیها از آزمون افسردگی |
۱۲۹ |
فصل پنجم |
|
بحث و نتیجه گیری |
۱۳۸ |
پیشنهادات |
۱۴۰ |
محدودیت ها |
۱۴۰ |
منابع |
۱۴۱ |