مقدمه ۱
۱-۱مبانی نظری معماری ۴
۱-۲ تاریخچه معماری در قرن ۱۱
۱-۳ معماری و بستر کالبدی تئاتر ایرانی ۱۸
۱-۳-۳ تکیه دولت، اولین تئاتر ایرانی ۲۰
بررسی های نمونه های مشابه ۲۷
۲-۱ نمونههایی از تئاترهای قرن بیستم ۲۷
ضوابط و استانداردهای طراحی معماری ۳۲
طراحی مرکز هنرهای نمایشی شهر ۳۲
۱-۳ تبیین عرصهها ۳۲
۳-۱-۱ عرصه اجرای تئاتر ۳۳
۳-۱-۲ عرصه خدمات ۳۴
۳-۱-۳ عرصه آموزشی ۳۴
۳-۱-۴ عرصه پژوهشی ۳۵
۳-۱-۵ عرصه اداری ۳۶
۳-۲ تئوری تئاترهای مرکزگرا و تئاترهای این مجموعه ۳۷
۳-۳ ویژگیهای کارکردی فضاها در عرصه اجرای تئاتر ۳۷
۳-۳-۱ سالن تماشاگران ۴۶
۳-۳-۲ فضاهای پشت صحنه ۴۶
۳-۳-۳ رختکن ۴۷
۳-۳-۴ اتاقهای گریم ۴۷
۳-۳-۵ دوش و سرویس ۴۷
۳-۳-۶ فضای استراحت حین اجرا ۴۸
۳-۳-۷ اتاق فرمان (اتاقهای کنرتل نور و صدا) ۴۸
۳-۳-۸ آتلیههای تمرین ۴۸
۳-۳-۹ کارگاهها ۴۹
۳-۳-۱۰ کارگاه دکور ۴۹
۳-۳-۱۱ کارگاه خیاطی ۵۰
۳-۳-۱۲ کارگاه وسایل و تجهیزات ۵۰
۳-۳-۱۳ آرشیوها و انبارها ۵۱
ویژگی های اقلیمی تهران ۵۳
۴-۱ موقعیت جغرافیایی ۵۳
۴-۲ موقعیت طبیعی ۵۳
۴-۳ زمین شناسی ۵۴
۴-۴ حرکات فعال زمین ۵۷
۴-۵ هواشناسی ۵۸
۴-۵-۱ حوزه شمالی ۵۸
۴-۵-۲ حوزه مرکزی ۶۰