سیستم سوخت رسانی انژکتوری: ۲
اجزایی که به E.C.Uپیغام ارسال میکنند: ۴
پمپ بنزین : ۷
فیلتر بنزین : ۸
موتور مرحلهای دور آرام : ۹
مکانیزم عملکرد موتور مرحلهای دور آرام : ۱۰
سنسور فشار هوای منیفولد (MAP SENSOR) : 10
E.C.U از این اطلاعات برای محاسبه موارد زیر استفاده میکند: ۱۰
سنسور سرعت خودرو: ۱۷
سنسور موقعیت دریچه گاز: ۱۸
سنسور فشار هوا: ۲۰
سوییچ اینرسی: ۲۰
رله دوبل: ۲۰
پتانسیومتر تنظیمCO : 20
انژکتورها (INGECTORS) : 22
ریل سوخت: ۲۲
دریچه گاز : ۲۲
مخزن کنیستر: ۲۳
شیر برقی کنیستر: ۲۳
سوییچ فشار فرمان هیدرولیکی: ۲۳
واحد کنترل کننده مرکزی (E.C.U) : 24
E.C.U از اطلاعات فوق الذکر برای کنترل مقادیر زیر استفاده میکند: ۲۵
تنظیم دور آرام متناسب باپارامترهای زیر صورت میگیرد: ۲۵
نکات ایمنی در هنگام کار بر روی خودروهای انژکتوری: ۲۶
انواع سیستم انژکتوری: ۲۷
سیستم سوخت رسانی انژکتوری:
۱ـ واحد کنترل کننده الکترونیکی Ecu) موتور(
۲ ـ سنسور دور موتور
۳ ـ سنسور فشار هوای منیفولد
۴ ـ پتانسیومتر دریچه گاز
۵ ـ سنسور دمای آب
۶ ـ سنسور دمای هوای ورودی
۷ ـ سنسور سرعت خودرو
۸ ـ اکسیژن سنسور (فقط در خودرو پژو ۲۰۶ وجود دارد)
۹ ـ باتری
۱۰ ـ رله دوبل (در خودرو پژو ۲۰۶ مالتی پلکس وجود ندارد)
۱۱ ـ کویل دوبل
۱۲ ـ باک بنزین
۱۳ ـ پمپ بنزین
۱۴ ـ صافی بنزین
۱۵ ـ ریل سوخت
۱۶ ـ رگولاتر فشار سوخت (در خودرو پژو ۲۰۶ بر روی پمپ بنزین نصب شده است . فشار آن در پژو پارس با سیستم مگنتی مارلی۵/۲ بار و پارس وسمند با سیستم ساژم حدود ۳ بار وپیکان انژکتوری ۵/۳ بار است)
۱۷ ـ انژکتور
۱۸ ـ مخزن کنیستر (در خودروهای ما نصب نشده است)
۱۹ ـ شیر برقی کنیستر (در خودروهای مانصب نشده است )
۲۰ ـ دریچه گاز
۲۱ ـ گرم کن دریچه گاز (فقط در خودروهای پارس وسمند نصب شده است)
۲۲ ـ موتور مرحلهای دور آرام
۲۳ ـ لامپ اخطار سیستم جرقه و انژکتور
۲۴ ـ سوکت اتصال به دستگاه عیب یاب
۲۵ ـ سنسور ضربه