پایان نامه سنجش خلاقیت دانشجویان کارشناسی سه رشته علوم تربیتی

تشکر و قدردانیأ
چکیده د
فهرست مطالبه
فهرست جداول ط
فهرست نمودارها ل
 فصل اول : طرح کلی پژوهش۱
دعای هنرمند۲
مقدمه۳
بیان مسئله ۶
ضرورت و اهمیت حرکت به سوی خلاقیت ۸
اهداف تحقیق ۱۰
فرضیات تحقیق ۱۲
تعریف مفاهیم و واژه ها۱۲
محدودیتهای تحقیق۱۳
خلاصه فصل۱۵
فصل دوم : سابقه موضوع تحقیق  ۱۶
مقدمه۱۷
ساختار مغز و عملکرد آن۱۸
تعاریف خلاقیت ۲۵
۱ . نگرشهای خاستگاهی ۲۶
۲ . نگرشهای فرایندی ۲۷
رابطه هوش و خلاقیت ۳۱
فرایند خلاقیت ۳۶
          مراحل والاس —————————————————– ۳۷
          مراحل اسبورن —————————————————- ۳۹
          مراحل تورنس —————————————————– ۴۱
نظریه های خلاقیت :——————————————————- ۴۲
۱٫  نظریه های جهان باستان————————————————- ۴۲
۲٫ نظریه های جدید فلسفی ————————————————- ۴۴
۳٫ نظریه های روان شناسی  ————————————————- ۴۵
۴٫ روانکاوی جدید ——————————————————— ۴۶
خصوصیات افراد خلاق —————————————————– ۴۹
نیازهای افراد خلاق ——————————————————– ۵۶
عوامل موثر در خلاقیت—————————————————– ۵۸
          هوش ———————————————————— ۵۹
          ویژگیهای شخصیتی————————————————- ۶۱
          خانواده———————————————————– ۶۳
          مدرسه و دانشگاه و نقش آن در خلاقیت ——————————– ۶۵
نقش انگیزه های درونی و بیرونی در خلاقیت———————————— ۶۹
تاثیرات عوامل خاص بر خلاقیت :——————————————— ۷۰
          سن ————————————————————- ۷۰
          جنس———————————————————— ۷۱
          ارزشها و فشارهای اجتماعی —————————————— ۷۱
          تحصیلات——————————————————— ۷۲
          نقش کوشش در خلاقیت——————————————— ۷۲
شرایط محیطی مطلوب برای خلاقیت —————————————– ۷۳
تکنیکهای خلاقیت و نو آوری———————————————— ۷۴
        یورش فکری——————————————————– ۷۵
      مدل سینکتیکس —————————————————– ۷۷
      تکنیک دلفی … ——————————————————- ۷۸
آموزش خلاقیت ———————————————————- ۸۷
 الف : آموزش و پرورش عمومی خلاقیت————————————— ۸۷
         آموزش خلاقیت در جهان ——————————————– ۸۸
  ب : آموزش خلاقیت در کودکان و دانش آموزان ——————————- ۸۹
     نکات قابل توجه در آموزش خلاقیت به فراگیران—————————– ۹۳
    آنچه مربی برای پرورش فکر خلاق باید انجام دهد  —————————- ۹۶
    محتوای درسی فراگیر و ارتباط آن با خلاقیت  ——————————- ۹۹
اصول اساسی در پرورش خلاقیت ——————————————- ۱۰۷
عوامل موثر در پرورش خلاقیت ——————————————— ۱۰۸
نقش امنیت و آزادی روانی در خلاقیت ————————————— ۱۱۳
خلاقیت و حل مسئله —————————————————– ۱۱۵
خلاقیت و پیشرفت تحصیلی  ———————————————- ۱۱۷
خلاقیت و هنر ———————————————————- ۱۱۸
خلاقیت و توسعه اقتصادی ————————————————- ۱۲۱
اثر محرک عاطفی در خلاقیت ———————————————- ۱۲۲
شرایط لازم جهت استفاده حداکثر از قدرت تصور در خلاقیت ——————– ۱۲۶
موانع خلاقیت ———————————————————– ۱۲۸
عامل شانس در کاوش در مسیر خلاقیت ————————————- ۱۲۷
با تصور خلاق می توان روابط شخصی را بهبود بخشید————————— ۱۳۹
سوابق پژوهش در ایران ————————————————— ۱۴۱
سوابق پژوهش در خارج ————————————————— ۱۴۳
نتیجه گیری و جمع بندی فصل دوم—————————————– ۱۴۷
 
فصل سوم : روش اجرای پژوهش————————————– ۱۵۰
روش تحقیق————————————————————- ۱۵۱
روش گرد آوری اطلاعات————————————————— ۱۵۲
ابزار گردآوری اطلاعات —————————————————- ۱۵۲
جامعه آماری———————————————————— ۱۵۲
تعداد و روش نمونه گیری ————————————————- ۱۵۳
نمره گذاری آزمون ——————————————————- ۱۵۴
نحوه تبدیل نمره خام به نمره استاندارد ————————————– ۱۵۴
اعتبار آزمون————————————————————- ۱۵۵
روش استخراج مصاحبه کتبی ———————————————- ۱۵۵
اساس تئوریکی پرسشنامه و مصاحبه کتبی ———————————– ۱۵۶
روشهای آماری———————————————————– ۱۵۶
خلاصه فصل————————————————————- ۱۵۸
فصل چهارم :یافته های پژوهش و تجزیه و تحلیل آنها —————- ۱۵۹
مقدمه—————————————————————— ۱۶۰
تجزیه یافته های پژوهش ————————————————– ۱۶۱
تحلیل یافته های پژوهش————————————————– ۲۰۵
خلاصه فصل ———————————————————— ۲۰۸
 
فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات ———————- ۲۰۹
نتیجه گیری————————————————————- ۲۱۰
پیشنهادات————————————————————– ۲۱۲
منابع —————————————————————— ۲۱۴
پیوستها —————————————————————- ۲۲۱
،


توجه توجه
ایمیل و شماره همراه خود را در فرم زیر وارد کنید
توجه توجه: فایل درخواستی حداکثر ظرف 30 دقیقه ارسال خواهد شد.