چکیده ۱
فصل اول: کلیات پژوهش
۱-۱- مقدمه ۳
۲-۱- بیان مسئله ۳
۳-۱- هدف پژوهش ۴
۴-۱- اهمیت ضرورت پژوهش ۵
۵-۱- انگیزه پژوهش ۶
۶-۱- سوالهای پژوهش ۶
۷-۱- تعاریف عملیاتی ۶
فصل دوم: ادبیات و پیشینه پژوهش
۱-۲- مبانی نظری پژوهش
۱-۱-۲- سابقه تاریخی و نقش ارتباطات ۱۲
۲-۱-۲- ارتباطات چیست ۱۴
۳-۱-۲- تعاریف ارتباطات ۱۵
۴-۱-۲- هدف از برقراری ارتباط ۱۷
۵-۱-۲- انواع ارتباطات ۱۸
۶-۱-۲- محاسن ارتباطات غیر رسمی ۲۲
۷-۱-۲- شیوه های ارتباط۲۳
۸-۱-۲- شکلهای ارتباط ۲۵
۹-۱-۲- فرآیند ارتباطات ۲۹
۱۰-۱-۲- الگوی ارتباطی برلو ۳۱
۱۱-۱-۲- ارتباطات سازمانی به عنوان یک فرآیند متقابل ۳۱
۱۲-۱-۲- موانع برقراری ارتباط ۳۲
۱۳-۱-۲- کارکردهای ارتباطات ۳۳
۱۴-۱-۲- نقش ادراک در ارتباطات ۴۵
۱۵-۱-۲- بازخور ۴۷
۱۶-۱-۲- ویژگی یک ارتباط مؤثر ۴۹
۱۷-۱-۲- رفتار تأثیر گذار چیست ۵۰
۱۸-۱-۲- نقش بیان مؤثر در ارتباطات ۵۰
۱۹-۱-۲- چگونگی اثر بخشی و ارتقاء ارتباطات ۵۲
ارتباط مؤثرتر ۵۲
۲۱-۱-۲- نقش شما در بهبود ارتباطات ۵۳
۲۲-۱-۲- ارتباطات محور توسعه ۵۵
۲۳-۱-۲- پیشرفت ارتباطات ۵۶
۲۴-۱-۲- انواع ارتباطات در سازمان ۵۹
۲۵-۱-۲- اهمیت ارتباطات سازمانی ۶۳
۲۶-۱-۲- مدیریت ارتباطات سازمانی ۶۵
۲۷-۱-۲- اهمیت ارتباطات در مدیریت ۶۵
۲۸-۱-۲- ارتباطات و مشکلات مدیریت ۶۹
۲-۲- عملکرد ۷۰
۱-۲-۲- مدیریت عملکرد ۷۱
۲-۲-۲- دیدگاههای تاریخی در مورد عملکرد ۷۲
۳-۲-۲- تعریف ارزشیابی عملکرد ۷۳
۴-۲-۲- سابقه مدل ACHIEVE ۷۵
۵-۲-۲- استفاده از مدل ACHIEVE ۷۷
۶-۲-۲- سه کنش مدیریت عملکرد ۸۱
۷-۲-۲- برنامه ریزی عملکرد ۸۲
۸-۲-۲- سرپرستی ۸۳
۹-۲-۲- مرور بر عملکرد ۸۵
۱۰-۲-۲- معیارهای عملکرد ۸۵
۱۱-۲-۲- تجدید نظر در عملکرد ممکن است عملکرد را کم اهمیت جلوه دهد ۸۸
۱۲-۲-۲- الگوی بهبود عملکرد مدیریت ۹۲
۳-۲- پیشینه پژوهش ۹۶
۱-۳-۲- تحقیقات داخل کشور ۹۶
۲-۳-۲- تحقیقات خارج کشور ۹۸
فصل سوم: فرایند پژوهش
۱-۳- روش پژوهش ۱۰۵
۲-۳- جامعه آماری ۱۰۵
۳-۳- نمونه و روش نمونه گیری ۱۰۵
۴-۳- ابزار پژوهش ۱۰۶
۵-۳- چگونگی تعیین روایی و پایایی ابزار پژوهش ۱۰۷
۶-۳- روش تجزیه و تحلیل داده ها ۱۰۷
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده های آماری
۱-۴- مقدمه ۱۰۹
۲-۴- توصیف داده ها ۱۱۰
۳-۴- تحلیل داده ها ۱۱۹
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهاد
۱-۵- بحث و نتیجه گیری ۱۲۷
۱-۱-۵- تفسیر سوال اصلی پژوهش ۱۲۷
۲-۱-۵- تفسیر سوالات فرعی پژوهش ۱۲۷
۱-۲-۱-۵- تفسیر سوال فرعی اول پژوهش ۱۲۷
۲-۲-۱-۵- تفسیر سوال فرعی دوم پژوهش ۱۲۸
۳-۲-۱-۵- تفسیر سوال فرعی سوم پژوهش ۱۲۸
۴-۲-۱-۵- تفسیر سوال فرعی چهارم پژوهش ۱۲۹
۲-۵- نتیجه کلی ۱۳۰
۳-۵- محدودیتها و مشکلات پژوهش ۱۳۰
۴-۵- پیشنهادهای پژوهش ۱۳۰
۵-۵- خلاصه پژوهش ۱۳۱
منابع و مآخذ
فهرست منابع فارسی ۱۳۶
فهرست منابع لاتین ۱۳۹
ضمایم
پرسشنامه مربوط به مدیر
پرسشنامه مربوط به کارکنان
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول شماره (۴-۱) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب جنسیت ۱۱۵
جدول شماره (۴-۲) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تحصیلات ۱۱۶
جدول شماره (۴-۳) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سابقه خدمت ۱۱۷
جدول شماره (۴-۴) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب رشته تحصیلی ۱۱۸
جدول شماره (۴-۵) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سوال اول پژوهش ۱۱۹
جدول شماره (۴-۶) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سوال دوم پژوهش ۱۲۰
جدول شماره (۴-۷) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سوال دوم پژوهش ۱۲۱
جدول شماره (۴-۸) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سوال سوم پژوهش ۱۲۲
جدول شماره (۴-۹) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سوال چهارم پژوهش ۱۲۳
جدول شماره (۴-۱۰) شاخصهای آمار توصیفی سوال اول ۱۲۴
جدول شماره (۴-۱۱) آزمون نمونه های مستقل سوال فرعی اول پژوهش ۱۲۵
جدول شماره (۴-۱۲) شاخصهای آمار توصیفی سوال فرعی دوم پژوهش ۱۲۶
جدول شماره (۴-۱۳) آزمون نمونه های مستقل سوال فرعی دوم پژوهش ۱۲۶
جدول شماره (۴-۱۴) شاخصهای آمار توصیفی سوال فرعی دوم پژوهش ۱۲۷
جدول شماره (۴-۱۵) آزمون نمونه های مستقل سوال فرعی دوم پژوهش ۱۲۷
جدول شماره (۴-۱۶) شاخصهای آمار توصیفی سوال فرعی سوم پژوهش ۱۲۸
جدول شماره (۴-۱۷) آزمون نمونه های مستقل سوال فرعی دوم پژوهش ۱۲۸
جدول شماره(۴-۱۸) شاخصهای آمار توصیفی سوال فرعی چهارم پژوهش ۱۲۹
جدول شماره (۴- ۱۹) آزمون نمونه های مستقل سوال فرعی چهارم پژوهش ۱۲۹
جدول شماره (۴-۲۰) اولویت بندی عوامل به تفکیک مدیر و کارمند ۱۳۰
فهرست نمودارها
عنوان صفحه
نمودار شماره (۲-۱) مفهوم فایول از پل ارتباطی ۱۴
نمودار شماره (۲-۲) مدل فرایند ارتباطات ۳۱
نمودار شماره (۲-۳) مدل برلو از ارتباطات ۳۳
نمودار شماره (۲-۴) سیستم اطلاعات ۴۵
نمودار شماره (۲-۵) مراحل مختلف فرایند تصمیم گیری ۴۷
نمودار شماره (۲-۶) مدل ماهواره ای عملکرد سازمانی ۷۷
نمودار شماره (۲-۷) موضع گیری برای عملکرد آینده ۷۸
نمودار شماره (۲- ۸) ارتباط اجزای الگوی بام ۹۸
نمودار شماره (۲- ۹) مدیریت عملکرد ۱۰۰
نمودار شماره (۴-۱) توزیع فراوانی پاسخگویان به تفکیک جنسیت ۱۱۵
نمودار شماره (۴-۲) توزیع فراوانی پاسخگویان به تفکیک میزان تحصیلات ۱۱۶
نمودار شماره (۴-۳) توزیع فراوانی پاسخگویان به تفکیک سابقه خدمت ۱۱۷
نمودار شماره (۴-۴) توزیع فراوانی پاسخگویان به تفکیک رشته تحصیلی ۱۱۸
نمودار شماره (۴-۵) توزیع فراوانی پاسخگویان بر اساس سوال فرعی اول پژوهش ۱۱۹
نمودار شماره (۴-۶) توزیع فراوانی پاسخگویان بر اساس سوال فرعی دوم پژوهش ۱۲۰
نمودار شماره (۴-۷) توزیع فراوانی پاسخگویان بر اساس سوال فرعی دوم پژوهش ۱۲۱
نمودار شماره (۴-۸) توزیع فراوانی پاسخگویان بر اساس سوال فرعی سوم پژوهش ۱۲۲
نمودار شماره (۴-۹) توزیع فراوانی پاسخگویان بر اساس سوال فرعی چهارم پژوهش ۱۲۳
نمودار شماره (۴-۱۰) اولویت بندی عوامل به تفکیک مدیر و کارمند ۱۳۰
نمودار شماره (۴-۱۱) اولویت بندی عوامل به تفکیک مدیر و کارمند ۱۳۰