پایان نامه بررسی و نقش فرآیند ارتباطات در عملکرد مدیران سازمان ملی جوانان و نهادهای تابعه شهر تهران

چکیده ۱

فصل اول: کلیات پژوهش

۱-۱- مقدمه  ۳

۲-۱- بیان مسئله ۳

۳-۱- هدف پژوهش ۴

۴-۱- اهمیت ضرورت پژوهش ۵

۵-۱- انگیزه پژوهش  ۶

۶-۱- سوالهای پژوهش   ۶

۷-۱- تعاریف عملیاتی  ۶

فصل دوم:  ادبیات و پیشینه پژوهش

۱-۲-  مبانی نظری پژوهش

۱-۱-۲- سابقه تاریخی و نقش ارتباطات  ۱۲

۲-۱-۲- ارتباطات چیست ۱۴

۳-۱-۲- تعاریف ارتباطات    ۱۵

۴-۱-۲- هدف از برقراری ارتباط   ۱۷

۵-۱-۲- انواع ارتباطات ۱۸

۶-۱-۲- محاسن ارتباطات غیر رسمی  ۲۲

۷-۱-۲- شیوه های ارتباط۲۳

۸-۱-۲- شکلهای ارتباط ۲۵

۹-۱-۲- فرآیند ارتباطات  ۲۹

۱۰-۱-۲- الگوی ارتباطی برلو  ۳۱

۱۱-۱-۲- ارتباطات سازمانی به عنوان یک فرآیند متقابل ۳۱

۱۲-۱-۲- موانع برقراری ارتباط ۳۲

۱۳-۱-۲- کارکردهای ارتباطات   ۳۳

۱۴-۱-۲- نقش ادراک در ارتباطات ۴۵

۱۵-۱-۲- بازخور  ۴۷

۱۶-۱-۲- ویژگی یک ارتباط مؤثر  ۴۹

۱۷-۱-۲- رفتار تأثیر گذار چیست ۵۰

۱۸-۱-۲- نقش بیان مؤثر در ارتباطات    ۵۰

۱۹-۱-۲- چگونگی اثر بخشی و ارتقاء ارتباطات     ۵۲

ارتباط مؤثرتر     ۵۲

۲۱-۱-۲- نقش شما در بهبود ارتباطات   ۵۳

۲۲-۱-۲- ارتباطات محور توسعه   ۵۵

۲۳-۱-۲- پیشرفت ارتباطات   ۵۶

۲۴-۱-۲- انواع ارتباطات در سازمان   ۵۹

۲۵-۱-۲- اهمیت ارتباطات سازمانی   ۶۳

۲۶-۱-۲- مدیریت ارتباطات سازمانی   ۶۵

۲۷-۱-۲- اهمیت ارتباطات در مدیریت ۶۵

۲۸-۱-۲- ارتباطات و مشکلات مدیریت  ۶۹

۲-۲- عملکرد ۷۰

۱-۲-۲- مدیریت عملکرد                                                                                    ۷۱

۲-۲-۲- دیدگاههای تاریخی در مورد عملکرد                                                                  ۷۲

۳-۲-۲- تعریف ارزشیابی عملکرد                                                                        ۷۳

۴-۲-۲- سابقه مدل ACHIEVE                                                                         ۷۵

۵-۲-۲- استفاده از مدل ACHIEVE                                                                            ۷۷

۶-۲-۲- سه کنش مدیریت عملکرد                                                                       ۸۱

۷-۲-۲- برنامه ریزی عملکرد                                                                                       ۸۲

۸-۲-۲- سرپرستی                                                                                          ۸۳

۹-۲-۲- مرور بر عملکرد                                                                                  ۸۵

۱۰-۲-۲- معیارهای عملکرد                                                                               ۸۵

۱۱-۲-۲- تجدید نظر در عملکرد ممکن است عملکرد را کم اهمیت جلوه دهد                            ۸۸

۱۲-۲-۲- الگوی بهبود عملکرد مدیریت                                                                           ۹۲

۳-۲- پیشینه پژوهش                                                                                         ۹۶

۱-۳-۲- تحقیقات داخل کشور                                                                                      ۹۶

۲-۳-۲- تحقیقات خارج کشور                                                                                      ۹۸

فصل سوم: فرایند پژوهش

۱-۳- روش پژوهش                                                                                        ۱۰۵

۲-۳- جامعه آماری                                                                                          ۱۰۵

۳-۳- نمونه و روش نمونه گیری                                                                         ۱۰۵

۴-۳- ابزار پژوهش                                                                                           ۱۰۶

۵-۳- چگونگی تعیین روایی و پایایی ابزار پژوهش                                                    ۱۰۷

۶-۳- روش تجزیه و تحلیل داده ها                                                                       ۱۰۷

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده های آماری

۱-۴- مقدمه                                                                                                    ۱۰۹

۲-۴- توصیف داده ها                                                                                       ۱۱۰

۳-۴- تحلیل داده ها                                                                                          ۱۱۹

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهاد

۱-۵- بحث و نتیجه گیری                                                                                   ۱۲۷

۱-۱-۵- تفسیر سوال اصلی پژوهش                                                                     ۱۲۷

۲-۱-۵- تفسیر سوالات فرعی پژوهش                                                                   ۱۲۷

۱-۲-۱-۵- تفسیر سوال فرعی اول پژوهش                                                            ۱۲۷

۲-۲-۱-۵- تفسیر سوال فرعی دوم پژوهش                                                           ۱۲۸

۳-۲-۱-۵- تفسیر سوال فرعی سوم پژوهش                                                          ۱۲۸

۴-۲-۱-۵- تفسیر سوال فرعی چهارم پژوهش                                                        ۱۲۹

۲-۵-  نتیجه کلی                                                                                              ۱۳۰

۳-۵- محدودیتها و مشکلات پژوهش                                                                    ۱۳۰

۴-۵- پیشنهادهای پژوهش                                                                                 ۱۳۰

۵-۵- خلاصه پژوهش                                                                                       ۱۳۱

منابع و مآخذ

فهرست منابع فارسی                                                                                        ۱۳۶

فهرست منابع لاتین                                                                                           ۱۳۹

ضمایم

پرسشنامه مربوط به مدیر

پرسشنامه مربوط به کارکنان

فهرست جداول

عنوان                                                                                                صفحه

جدول شماره (۴-۱) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب جنسیت                                           ۱۱۵

جدول شماره (۴-۲) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تحصیلات                     ۱۱۶

جدول شماره (۴-۳) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سابقه خدمت                          ۱۱۷

جدول شماره (۴-۴) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب رشته تحصیلی                        ۱۱۸

جدول شماره (۴-۵) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سوال اول پژوهش                            ۱۱۹

جدول شماره (۴-۶) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سوال دوم پژوهش                           ۱۲۰

جدول شماره (۴-۷) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سوال دوم پژوهش                           ۱۲۱

جدول شماره (۴-۸) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سوال سوم پژوهش                 ۱۲۲

جدول شماره (۴-۹) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سوال چهارم پژوهش               ۱۲۳

جدول شماره (۴-۱۰) شاخصهای آمار توصیفی سوال اول                                         ۱۲۴

جدول شماره (۴-۱۱) آزمون نمونه های مستقل سوال فرعی اول پژوهش                      ۱۲۵

جدول شماره (۴-۱۲) شاخصهای آمار توصیفی سوال فرعی دوم پژوهش                     ۱۲۶

جدول شماره (۴-۱۳) آزمون نمونه های مستقل سوال فرعی دوم پژوهش                     ۱۲۶

جدول شماره (۴-۱۴) شاخصهای آمار توصیفی سوال فرعی دوم پژوهش                     ۱۲۷

جدول شماره (۴-۱۵) آزمون نمونه های مستقل سوال فرعی دوم پژوهش                     ۱۲۷

جدول شماره (۴-۱۶) شاخصهای آمار توصیفی سوال فرعی سوم پژوهش                    ۱۲۸

جدول شماره (۴-۱۷) آزمون نمونه های مستقل سوال فرعی دوم پژوهش                     ۱۲۸

جدول شماره(۴-۱۸) شاخصهای آمار توصیفی سوال فرعی چهارم پژوهش                            ۱۲۹

جدول شماره (۴- ۱۹) آزمون نمونه های مستقل سوال فرعی چهارم پژوهش                           ۱۲۹

جدول شماره (۴-۲۰) اولویت بندی عوامل به تفکیک مدیر و کارمند                              ۱۳۰

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست نمودارها

عنوان                                                                                                صفحه

نمودار شماره (۲-۱) مفهوم فایول از پل ارتباطی                                            ۱۴

نمودار شماره (۲-۲) مدل فرایند ارتباطات                                                    ۳۱

نمودار شماره (۲-۳) مدل برلو از ارتباطات                                                   ۳۳

 نمودار شماره (۲-۴) سیستم اطلاعات                                                         ۴۵

نمودار شماره (۲-۵) مراحل مختلف فرایند تصمیم گیری                                  ۴۷

نمودار شماره (۲-۶) مدل ماهواره ای عملکرد سازمانی                                   ۷۷

نمودار شماره (۲-۷) موضع گیری برای عملکرد آینده                                     ۷۸

نمودار شماره (۲- ۸) ارتباط اجزای الگوی بام                                               ۹۸

نمودار شماره (۲- ۹) مدیریت عملکرد                                                         ۱۰۰

نمودار شماره (۴-۱) توزیع فراوانی پاسخگویان به تفکیک جنسیت                                         ۱۱۵

نمودار شماره (۴-۲) توزیع فراوانی پاسخگویان به تفکیک میزان تحصیلات                    ۱۱۶

نمودار شماره (۴-۳) توزیع فراوانی پاسخگویان به تفکیک سابقه خدمت                         ۱۱۷

نمودار شماره (۴-۴) توزیع فراوانی پاسخگویان به تفکیک رشته تحصیلی                       ۱۱۸

نمودار شماره (۴-۵)  توزیع فراوانی پاسخگویان بر اساس سوال فرعی اول پژوهش                 ۱۱۹

نمودار شماره (۴-۶) توزیع فراوانی پاسخگویان بر اساس سوال فرعی دوم پژوهش                  ۱۲۰

نمودار شماره (۴-۷) توزیع فراوانی پاسخگویان بر اساس سوال فرعی دوم پژوهش                  ۱۲۱

نمودار شماره (۴-۸) توزیع فراوانی پاسخگویان بر اساس سوال فرعی سوم پژوهش                 ۱۲۲

نمودار شماره (۴-۹) توزیع فراوانی پاسخگویان بر اساس سوال فرعی چهارم پژوهش               ۱۲۳

نمودار شماره (۴-۱۰) اولویت بندی عوامل به تفکیک مدیر و کارمند                             ۱۳۰

نمودار شماره (۴-۱۱) اولویت بندی عوامل به تفکیک مدیر و کارمند                             ۱۳۰

، ،


توجه توجه
ایمیل و شماره همراه خود را در فرم زیر وارد کنید
توجه توجه: فایل درخواستی حداکثر ظرف 30 دقیقه ارسال خواهد شد.