مقاله اینترنت
اینترنت، ابزاری کارآمد در خدمت تبلیغات.. ۲
چکیده ۳
توضیح : ۳
۱- مقدمه. ۴
۲- تعریف تبلیغات اینترنتی. ۴
۳- تاریخچه تبلیغات اینترنتی. ۵
۴- روند تبلیغات اینترنتی در دنیا ۷
۵- ابعاد تبلیغات اینترنتی. ۹
۵-۱- مدلهای کسب وکار. ۱۰
۵-۱-۱- مدل کسب و کار مبتنی بر محتوا ۱۰
۵-۱-۲- مدل مبتنی بر ارائه خدمات متنوع اینترنتی. ۱۱
۵-۱-۳- مدل مبتنی بر فراهم آوردن امکان جستجوی سایتهای مختلف.. ۱۱
۵-۱-۴- مدل مبتنی بر ارائه خدمات تبلیغاتی. ۱۱
۵-۱-۵- مدل مبتنی بر شبکه تبلیغاتی. ۱۲
۵-۲- اشکال تبلیغات اینترنتی (تکنولوژی تبلیغات) ۱۲
۵-۲-۱- بنرها ۱۵
۵-۲-۲- بنرهای دارای غنای رسانهای۱۵ ۱۶
۵-۲-۳- تبلیغات مبتنی بر بازی.. ۱۷
۵-۲-۴- تبلیغات مبتنی بر پست الکترونیک.. ۱۸
۵-۲-۵- تبلیغات ناخواسته. ۲۰
۵-۲-۶- تبلیغات مبتنی بر حامیگری۲۱ ۲۱
۵-۳- فرایندهای طراحی. ۲۲
۵-۴- زیرساختهای سیستم ۲۲
۵-۵- تکنولوژی نرمافزاری و سختافزاری.. ۲۲
۵-۶- روشها ۲۳
۶- مزیتهای تبلیغات اینترنتی. ۲۳
۷- محدودیتهای تبلیغات اینترنتی. ۲۷
۸- نتیجه گیری.. ۲۸
مراجع. ۲۹
پینوشتها ۳۰
اینترنت، ابزاری کارآمد در خدمت تبلیغات
توضیح این مقاله تلفیقی از دو مقاله (۱)اینترنت؛ ابزاری کارآمد در خدمت تبلیغات (منتشر شده در شماره ۱۰ ماهنامه دانش تبلیغات) و (۲)تبلیغات اینترنتی در ایران: تنگناها و راهکارها (سومین کنفرانس بینالمللی مدیریت – ۲۹ آذر لغایت ۱ دیماه ۱۳۸۴) است که توسط نویسندگان منتشر شدهاند. به منظور جلوگیری از تکرار و هدایت سریعتر خوانندگان به سمت مطلب مورد نظر این تلفیق توسط سایت راهکار مدیریت انجام شده است.
چکیده اینترنت همراه با رشد روزافزون خود، کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف یافته است. امروزه اینترنت بعنوان رسانهای قدرتمند در اختیار صنعت تبلیغات قرار گرفته است. بدلیل ویژگیها و مزیتهای فراوانی که اینترنت در مقایسه با رسانههای سنتی دارد، تبلیغات اینترنتی شاهد رشد فراوانی در طی سالیان اخیر بوده است. این مقاله به ادبیات موضوع میپردازد که شامل تعریف تبلیغات اینترنتی، تاریخچه و روند آن از ابتدای پیدایش تا کنون، انواع و اشکال مختلف تبلیغات اینترنتی، و نیز مزیتها و محدودیتهای آن میباشد.
کلیدواژه تبلیغات؛ تبلیغات اینترنتی؛ بازاریابی؛ اینترنت
اینترنت، ابزاری کارآمد در خدمت تبلیغات