فصل سه چهار و پنج پایان نامه جریان تراکم پذیر
زن ، دانشگاه ، اشتغال: ۳
مقایسه بین زنان شاغل و خانه دار. ۶
۱- تحقیقات داخلی. ۸
فصل سوم ۲۸
مقدمه : ۲۸
روش پژوهش: ۲۹
جامعه پژوهش: ۲۹
نمونه پژوهش : ۲۹
ابزار پژوهش.. ۳۰
شیوه اجراء. ۳۲
ضریب همبستگی : ۳۵
فصل چهارم ۳۷
مقدمه: ۳۷
فرزندان دختران مادران شاغل : ۳۸
فرزندان پسر مادران شاغل: ۴۴
فصل پنجم ۴۶
نمودارها ۴۶
نمودار فرزندان دختر مادران شاغل. ۴۶
ج:آمار استنباطی : ۶۰
ب:پیشنهادات کاربردی : ۸۲
محدودیت ها ۸۲
منابع و مآخذ ۸۳
کتاب ها: ۸۳
مجلات: ۸۵
پیوست.. ۸۶
پرسشنامه سلامت عمومی(GHQ) 86
پاسخنامه. ۸۸
ناحیه های جریان : ۹۳
جریان تقریبا یک بعدی.. ۹۵
معادلات جران تراکم ناپذیر: ۹۷
جریان نرخ: ۱۰۰
هدایت حالت ناپایدار : ۱۰۰
جریان حرات گذرا در جسم نیم محدود : ۱۰۲
شرایط مرزی جابجایی: ۱۰۲
۱-۵:فیلتر preferences: 111
۲-۵: پردازشگر perp7 یا preprocessor: 111
۳-۵:پردازشگر Solution: 111
۴-۵:پردازشگر post 1 (Genral post proe) 112
۵-۵:پردازشگر post 26 (Time History Postproc) 112
۶-۵: Topologrcal optimization: 112
۷-۵: Design out: 113
۸-۵:Prohabilistic Design: 113
۹-۵: پردازشگر Radraion opt: 113
۱۱-۵: Run-Time stats: 113
۱۲-۵:Finish: 114
۶- ANSYS Graphic Window: 114
۷- Status and prompt Area: 114
۸- ANSYS output: 114
طرح مسئله و حل : ۱۱۵
محاسبات مربوط به مجرای گازهای خروجی از نازل: ۱۱۶
گفته می شود که درکشورهای پیشرفته ای چون فرانسه بچه های سال های ابتدایی که مادران شاغل دارند ، کلید خانه را به گردن دارند و مسئولان مدرسه به آنها به طور ویژه ای توجه می کنند، رانندگان سرویس مدارس موظفند که در انتقال این بچه ها به مدرسه و خانه نهایت دقت را داشته باشند. در حالی که در ایران مادرانی که فرزندان خردسال یا نوجوانان دارند از محل کار ناچارند فرزندانشان را تحت کنترل قرار دهند و از صبح دغدغه کارهای شبانه منزل را داشته باشند. تضاد نقش مادری با اشتغال تنها در فضایی ایجاد می شود که از یک سو برای پدر فعالیت جدیدی تعریف نشود واز سوی دیگر زنان را همراه با تقسیم کار سنتی به اشتغال تشویق کنیم ، در این صورت شبهه سیاستگزاران که تنها به تشویق زنان دراشتغال می پردازند ، بدون این که بستر فرهنگی ورفاهی آن را برای زنان فراهم کند، صحیح است و فرسودگی و خستگی زنان نتیجه اشتغال خواهد بود هرچند که تحقیقات انجام شده نشان می دهد که ایران از معدود کشورهایی است که از نظر میزان سلامت روحی و جسمانی تفاوت معناداری میان زنان شاغل وخانه دار نیست چرا که در ایران هر دو قشر به یک میزان قدرت تصمیم گیری را از دست داده اند و با وجود پذیرش نقشهای متعدد ، بهره وری شان نادیده گرفته می شود.
زن ، دانشگاه ، اشتغال[۱]:
خوشبختانه امروزه در کشور ما توجه دختران فرهیخته ایرانی به تحصیلات تکمیلی بیانگر تلاش در جهت آموختن دانش و پرورش نیروهای نهفته معنوی است. کما اینکه در چند سال اخیر میزان ورودی دانشجویان دختر افزایش چشمگیری داشته است . اگر به حضور زنان در سمت های تدریس در دانشگاه ها بنگریم مشاهده می شود که به عنوان مدرس پیوسته افزایش جمعیت دارند اما هنوز در دوره های دکترا ، این مشارکت به نصف می رسد و در مرتبه های عالی تر آموزشی مثل ریاست دانشکده ها، دانشگاه ها و معاونت دانشگاه ها و وزارت ، خانمها کمتر حضور دارند.
ایران عرصه ای است کم نظیر در تاریخ ، که در فرهنگ آن زنان از جایگاه و حقوق ویژه ای برخوردار بوده و هستند هرچند حقوق زن به عنوان انسانی با توانایی های منحصر به فرد ، گاه در طول تاریخ با بی مهری و کم توجهی حاکمان مواجه شده، با این حال زنان همواره در فرهنگ ایرانی جایگاه ممتاز و شایسته ای داشته اند. حقوق زن به عنوان یک انسان در جوامع مختلف با نگرش های فکری و علمی گوناگون در طول تاریخ متفاوت است. یاد آوری حقوق اجتماعی و توجه به ویژگی های والای انسانی زن در مجامع مختلف اعم از دینی ، قومی ، مسلمانان و غیر مسلمانان با هرحدی از تکامل اجتماعی و فرهنگی که دارا باشد ، لزوم نهادینه شدن نگرشی درست و شایسته با جایگاه زن در جهت رفع بسیاری از معضلاتی که آنها با آن مواجه اند را نمایان می کند.