پایان نامه ارزشیابی آزمون تعیین سطح مهارت های شنوایی خرداد برای کودکان ۳ و ۴ ساله دچار آسیب شنوایی شدید و عمیق فارسی زبان شهر تهران
فصل اول: طرح پژوهش
|
|
۱-۱- عنوان پژوهش
|
|
۱-۲- بیان مسئله
|
|
۱-۳- اهداف پژوهش
|
|
۱-۴- سؤالات پژوهش
|
|
۱-۵- تعریف مفاهیم
|
|
فصل دوم: پیشینیه تحقیق
|
|
۲-۱- ویژگیهای گفتار کودکان دچار آسیب شنوایی
|
|
۲-۱-۱- اشتباهات در بعد زنجیرهای گفتار
|
|
۲-۱-۲– اشتباهات در بعد زبرزنجیرهای گفتار
|
|
۲-۲- خاصیتهای صوتی گفتار
|
|
۲-۳- درک شنیداری گفتار
|
|
۲-۴- آموزش مهارتهای شنیداری برای کودکان دچار آسیب شنوایی
|
|
۲-۵- انواع روشهای ارزیابی مهارتهای شنیداری برای کودکان دچار آسیب شنوایی ….
|
|
۲-۵-۱- درآمد
|
|
۲-۵-۲- آزمونهای غیرفارسی ارزیابی مهارتهای شنیداری کودکان دچار آسیب شنوایی .
|
|
۲-۵-۳- آزمونهای فارسی ارزیابی مهارتهای شنیداری برای کودکان دچار آسیب شنوایی ….
|
|
۲-۶- مروری بر اطلاعات و آمار موجود …………………………………………………………………..
|
|
فصل سوم: روش پژوهش
|
|
۳-۱- نوع پژوهش …………………………………………………………………………………………………
|
|
۳-۲- محیط پژوهش ……………………………………………………………………………………………..
|
|
۳-۳- جامعه و نمونه پژوهش …………………………………………………………………………………
|
|
۳-۴- روش گردآوری اطلاعات و مشخصات ابزار گردآوری اطلاعات ……………………….
|
|
۳-۵- نحوه انجام کار ……………………………………………………………………………………………
|
|
۳-۵-۱- پیشآزمون ……………………………………………………………………………………………..
|
|
۳-۵-۲- نحوه ارزشیابی آزمون ……………………………………………………………………………….
|
|
۳-۶- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات ……………………………………………………………………..
|
|
۳-۷- نحوه رعایت نکات اخلاقی …………………………………………………………………………..
|
|
۳-۸- مشکلات اجرایی در انجام طرح ……………………………………………………………………..
|
|
فصل چهارم : یافته های پژوهش……………………………………………………………………………….
|
|
۴-۱- درآمد……………………………………………………………………………………………………………
|
|
۴-۲- اعتبار ساختاری آزمون تعیین سطح مهارتهای شنوایی خرداد………………………………..
|
|
۴-۲-۱- تعیین اعتبار ساختاری آزمون با استفاده از مقایسه امتیازات دوگروه کودکان دچار کم شنوایی شدید و عمیق……………………………………………………………………………………….
|
|
۴-۲-۲- تعیین اعتبار ساختاری آزمون با استفاده از مقایسه امتیازات دو گروه کودکان ۳ و ۴ ساله…………………………………………………………………………………………………………………..
|
|
۴-۳- پایایی آزمون تعیین سطح مهارتهایی شنوایی خرداد…………………………………………….
|
|
۴-۴- تأثیر نوع آموزشهای مخصوص ناشنوایان بر امتیاز آزمون……………………………………
|
|
۴-۵- تأثیر میزان آموزشهای دریافتی کودک بر امتیاز آزمون………………………………………….
|
|
۴-۶- تأثیر نوع سمعک بر امتیاز آزمون………………………………………………………………………
|
|
۴-۷- تأثیر سن کودک هنگام دریافت سمعک بر امتیاز آزمون……………………………………….
|
|
۴-۸- تأثیر جنسیت بر امتیاز آزمون……………………………………………………………………………
|
|
۴-۹- یافته های توصیفی مدت زمان اجرای آزمون……………………………………………………..
|
|
فصل پنجم :نتیجه گیری
|
|
۵-۱- بحث و نتیجه گیری
|
|
۵-۲- کاربرد پژوهش
|
|
۵-۳- پیشنهاد جهت تحقیقات آتی
|
|
منابع
|
|
References
|
|
پیوست ۲: برگه کسب اطلاعات پایه ای
|
|
پیوست ۳: برگه ثبت نتایج
|
|
پیوست ۴ : تصاویر زیرآزمون تمایزگذاری بین اصوات
|
|
پیوست ۵: تصاویر زیرآزمون شناسایی اصوات
|
|
پیوست ۶: تصاویر زیرآزمون درک جمله
|
|
پیوست ۱: داده های آماری
|
|