پایان نامه ارزشیابی آزمون تعیین سطح مهارت های شنوایی خرداد برای کودکان ۳ و ۴ ساله دچار آسیب شنوایی شدید و عمیق فارسی زبان شهر تهران

پایان نامه ارزشیابی آزمون تعیین سطح مهارت های شنوایی خرداد برای کودکان ۳ و ۴ ساله دچار آسیب شنوایی شدید و عمیق فارسی زبان شهر تهران

فصل اول: طرح پژوهش

۱-۱- عنوان پژوهش

۱-۲- بیان مسئله

۱-۳- اهداف پژوهش

۱-۴- سؤالات پژوهش

۱-۵- تعریف مفاهیم

فصل دوم: پیشینیه تحقیق

۲-۱- ویژگی‌های گفتار کودکان دچار آسیب‌ شنوایی

۲-۱-۱- اشتباهات در بعد زنجیره‌ای گفتار

۲-۱-۲– اشتباهات در بعد زبرزنجیره‌ای گفتار

۲-۲- خاصیت‌های صوتی گفتار

۲-۳- درک شنیداری گفتار

۲-۴- آموزش مهارت‌های شنیداری برای کودکان دچار آسیب شنوایی

۲-۵- انواع روش‌های ارزیابی مهارت‌های شنیداری برای کودکان دچار آسیب شنوایی ….

۲-۵-۱- درآمد

۲-۵-۲- آزمون‌های غیرفارسی ارزیابی مهارت‌های شنیداری کودکان دچار آسیب شنوایی .

۲-۵-۳- آزمون‌های فارسی ارزیابی مهارت‌های شنیداری برای کودکان دچار آسیب شنوایی ….

۲-۶- مروری بر اطلاعات و آمار موجود …………………………………………………………………..

فصل سوم: روش پژوهش

۳-۱- نوع پژوهش …………………………………………………………………………………………………

۳-۲- محیط پژوهش ……………………………………………………………………………………………..

۳-۳- جامعه و نمونه پژوهش …………………………………………………………………………………

۳-۴- روش گردآوری اطلاعات و مشخصات ابزار گردآوری اطلاعات ……………………….

۳-۵- نحوه انجام کار ……………………………………………………………………………………………

۳-۵-۱- پیش‌آزمون ……………………………………………………………………………………………..

۳-۵-۲- نحوه ارزشیابی آزمون ……………………………………………………………………………….

۳-۶- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات ……………………………………………………………………..

۳-۷- نحوه رعایت نکات اخلاقی …………………………………………………………………………..

۳-۸- مشکلات اجرایی در انجام طرح ……………………………………………………………………..

فصل چهارم : یافته های پژوهش……………………………………………………………………………….

۴-۱- درآمد……………………………………………………………………………………………………………

۴-۲- اعتبار ساختاری آزمون تعیین سطح مهارتهای شنوایی خرداد………………………………..

۴-۲-۱- تعیین اعتبار ساختاری آزمون با استفاده از مقایسه امتیازات دوگروه کودکان دچار کم شنوایی شدید و عمیق……………………………………………………………………………………….

۴-۲-۲- تعیین اعتبار ساختاری آزمون با استفاده از مقایسه امتیازات دو گروه کودکان ۳ و ۴ ساله…………………………………………………………………………………………………………………..

۴-۳- پایایی آزمون تعیین سطح مهارتهایی شنوایی خرداد…………………………………………….

۴-۴- تأثیر نوع آموزشهای مخصوص ناشنوایان بر امتیاز آزمون……………………………………

۴-۵- تأثیر میزان آموزشهای دریافتی کودک بر امتیاز آزمون………………………………………….

۴-۶- تأثیر نوع سمعک بر امتیاز آزمون………………………………………………………………………

۴-۷- تأثیر سن کودک هنگام دریافت سمعک بر امتیاز آزمون……………………………………….

۴-۸- تأثیر جنسیت بر امتیاز آزمون……………………………………………………………………………

۴-۹- یافته های توصیفی مدت زمان اجرای آزمون……………………………………………………..

فصل پنجم :‌نتیجه گیری

۵-۱- بحث و نتیجه گیری

۵-۲- کاربرد پژوهش

۵-۳- پیشنهاد جهت تحقیقات آتی

منابع

References

پیوست ۲: برگه کسب اطلاعات پایه ای

پیوست ۳: برگه ثبت نتایج

پیوست ۴ : تصاویر زیرآزمون تمایزگذاری بین اصوات

پیوست ۵: تصاویر زیرآزمون شناسایی اصوات

پیوست ۶: تصاویر زیرآزمون درک جمله

پیوست ۱: داده های آماری

فهرست نمودارها

عنوان

صفحه

نمودار (۴-۱) :‌نمایش تأثیر میزان آسیب شنوایی بر امتیازهای آزمون……………………………..

نمودار (۴-۲) : تأثیر سن بر امتیازهای آزمون…………………………………………………………….

نمودار (۴-۳) : نمایش همبستگی آزمون اولیه و مجدد……………………………………………

نمودار (۴-۴) :‌نمایش همبستگی ،‌در کل آزمون……………………………………………………….

نمودار (۴-۵) : تأثیر نوع آموزشهای مخصوص ناشنوایان بر امتیاز کل آزمون………..

نمودار (۴-۶) : تأثیر میزان آموزشهای دریافتی کودک بر امتیاز کل آزمون………….

نمودار (۴-۷) : تأثیر سن کودک هنگام دریافت سمعک بر امتیاز کل آزمون………

نمودار (۴-۸): تأثیر نوع و آرایش سمعک و جنسیت بر امتیاز کل آزمون…………..




توجه توجه
ایمیل و شماره همراه خود را در فرم زیر وارد کنید
توجه توجه: فایل درخواستی حداکثر ظرف 30 دقیقه ارسال خواهد شد.