کنترل ترمز گیری ۲
۲٫۱ مقدمه ۲
۲٫۲ مبانی ترمزگیری خودروها ۲
۱٫۲٫۲ فصل مشترک تایر با جاده ۲
۲،۲٫۲ دینامیک خودرو هنگام ترمزگیری ۵
۲٫۲٫۳ اجزای سیستم ترمز: ۱۰
ترمزهای کاسه ای: ۱۲
سیلندر اصلی و سیلندر کمکی ۱۳
تقویت ترمز کمکی: ۱۴
سوپاپ تناسب: ۱۵
۲٫۳ سیستم های ضد قفل: ۱۷
۲٫۳٫۱ اهداف ۱۷
ثبات: ۱۸
قابلیت هدایت: ۱۹
۲٫۳٫۲ اجزای سیستم ضد قفل ۱۹
سنسورهای سرعت چرخ: ۲۰
مدولاتور ( تلفیق کننده ) هیدرولیکی: ۲۱
پمپ / موتور الکتریکی ۲۲
واحد کنترل الکترونیک: ۲۲
۲٫۳٫۳ ملاحظات ۲۲
مد خرابی و آنالیز درختی عیب کاوی ۲۳
روش های طراحی معمولی برای بهبود ایمنی: ۲۳
روش معروف: ۲۴
۲٫۳٫۴ مبانی کنترل منطقی ضد قفل ۲۵
۲٫۳٫۵ تست کردن سیستم ضد قفل ۲۹
۲٫۴ سیستم های آینده ترمزگیری خودروها ۳۰
سیستم ترمزگیری عمودی: ۳۴
کنترل ترمز گیری
۲٫۱ مقدمه
این فصل ترمز گیری را با آزمون های بنیادی ترمز گیری وسائط نقلیه توضیح می دهد که شامل موارد سطح مشترک لاستیک با جاده، دینامیک خودرو، و اجزای سیستم ترمز معمولی، و پیشرفت اهداف سیستم های ضد قفل، اجزای آن، ملاحظات ایمنی، منطق کنترل، و مراحل تست می باشد. این فصل با تشریح سیستم های ترمز گیری خودروهای آینده به پایان می رسد.
برای سادگی و به خاطر اینکه برای بیشتر خودروها روی جاده، قابلیت کاربرد، وجود داشته باشد، سیستم های ترمز هیدرولیکی مورد استفاده روی دو محور به عنوان یک موضوع انحصاری توضیح داده نشده اند. این نوع از سیستمها دراتومبیل های مسافرتی کامیونهای سبک، و درآمریکای شمالی روی کامیونهای سبک استفاده می شوند.
۲٫۲ مبانی ترمزگیری خودروها
اصل فهمیدن تکنولوژی وابسته به ترمزگیری وسایل نقلیه مدرن شامل، آگاهی از سطح مشترک لاستیک با جاده، دینامیک خودرو هنگام ترمزگیری، و اجرای سیستم ترمزگیری است. این بخش برای یک سیستم پایه جهت درک مطلب این موارد را توضیح می دهد