نظام مدیریت مبتنی بر عملکرد در اورژانس بیمارستان ضیاییان. ۲
خلاصه : ۲
مقدمه. ۲
روش اجرا : ۳
نتایج. ۳
نتیجه گیری.. ۳
مقدمه : ۶
روش اجرا : ۸
با توجه به نتایج بدست امده اولین جلسه کمیته بهبود با حضور کلیه افراد مسئول برگزار گردید و ضمن تشریح نتایج طرح، مقرر گردید کلیه افراد پیشنهاد خود را جهت بهبود شاخصها ارائه نمایند. ۱۰
نتایج : ۱۱
نمودار شماره ۱٫ ۱۲
پیوست ها ۱۳
بحث : ۱۵
در این مطالعه مشخص گردید : ۱۶
نتیجه گیری : ۱۹
منابع : ۲۰
نمودار شماره ۱ : توزیع فراوانی مطلق مراجعه ۶۷۷ بیمار به اورژانس برحسب ساعت.. ۲۱
نمودار شماره ۲ : توزیع فراوانی نسبی انجام همراه با تاخیر درخواست نوار قلب (بیشتر از ۵ دقیقه) برحسب ساعت درخواست.. ۲۲
نمودار شماره ۳ : توزیع فراوانی نسبی انجام همراه با تاخیر درخواست عکس (بیشتر از ۲۰ دقیقه) برحسب ساعت درخواست.. ۲۳
نمودار شماره ۴ : توزیع فراوانی نسبی انجام همراه با تاخیر درخواست آزمایش (بیشتر از ۱۲۰ دقیقه) برحسب ساعت درخواست.. ۲۴
نمودار شماره ۵ : توزیع فراوانی نسبی انجام همراه با تاخیر درخواست مشاوره تخصصی (بیشتر از ۳۰ دقیقه) برحسب ساعت درخواست.. ۲۵
نمودار شماره ۶ : توزیع فراوانی نسبی نظر بیماران درخصوص مراجعه مجدد ۲۶
نمودار شماره ۷ : توزیع فراوانی نسبی وضعیت بهبودی بیماران. ۲۷
جدول شماره ۱ : نتایج شاخصهای اندازهگیری شده در تابستان سال ۱۳۸۲ در بیمارستان ضیائیان. ۲۸
۱- نام شاخص… ۲۸