تحقیق نظام مدیریت مبتنی بر عملکرد در اورژانس بیمارستان ضیاییان

نظام مدیریت مبتنی بر عملکرد در اورژانس بیمارستان ضیاییان. ۲

خلاصه : ۲

مقدمه. ۲

روش اجرا : ۳

نتایج. ۳

نتیجه گیری.. ۳

مقدمه : ۶

روش اجرا : ۸

با توجه به نتایج بدست امده اولین جلسه کمیته بهبود با حضور کلیه افراد مسئول برگزار گردید و ضمن تشریح نتایج طرح، مقرر گردید کلیه افراد پیشنهاد خود را جهت بهبود شاخصها ارائه نمایند. ۱۰

نتایج : ۱۱

نمودار شماره ۱٫ ۱۲

پیوست ها ۱۳

بحث : ۱۵

در این مطالعه مشخص گردید : ۱۶

نتیجه گیری : ۱۹

منابع : ۲۰

نمودار شماره ۱ : توزیع فراوانی مطلق مراجعه ۶۷۷ بیمار به اورژانس برحسب ساعت.. ۲۱

نمودار شماره ۲ : توزیع فراوانی نسبی انجام همراه با تاخیر درخواست نوار قلب (بیشتر از ۵ دقیقه) برحسب ساعت درخواست.. ۲۲

نمودار شماره ۳ : توزیع فراوانی نسبی انجام همراه با تاخیر درخواست عکس (بیشتر از ۲۰ دقیقه) برحسب ساعت درخواست.. ۲۳

نمودار شماره ۴ : توزیع فراوانی نسبی انجام همراه با تاخیر درخواست آزمایش (بیشتر از ۱۲۰ دقیقه)  برحسب ساعت درخواست.. ۲۴

نمودار شماره ۵ : توزیع فراوانی نسبی انجام همراه با تاخیر درخواست مشاوره تخصصی (بیشتر از ۳۰ دقیقه) برحسب ساعت درخواست.. ۲۵

نمودار شماره ۶ : توزیع فراوانی نسبی نظر بیماران درخصوص مراجعه مجدد ۲۶

نمودار شماره ۷ : توزیع فراوانی نسبی وضعیت بهبودی بیماران. ۲۷

جدول شماره ۱ : نتایج شاخصهای اندازهگیری شده در تابستان سال ۱۳۸۲ در بیمارستان ضیائیان. ۲۸

۱-  نام شاخص… ۲۸




توجه توجه
ایمیل و شماره همراه خود را در فرم زیر وارد کنید
توجه توجه: فایل درخواستی حداکثر ظرف 30 دقیقه ارسال خواهد شد.