فصل اول : طرح تحقیق |
|
مقدمه |
|
موضوع تحقیق |
|
فرضیه تحقیق |
|
اهمیت مسأله |
|
اهمیت تعلیم برای فرد و اجتماع |
|
تعریف اصطلاحات و واژه ها |
|
متغیرهای این تحقیق شامل : |
|
تعریف متغیرها |
|
فصل دوم : پیشینۀ تحقیق |
|
مقدمه |
|
مرور بررسی مطالعات پیشین |
|
بررسی تحقیقات در رابطه با اثرات سوء طلاق |
|
طلاق و پیشرفت تحصیلی کودکان |
|
بررسی تحقیقات در رابطه با عدم اثرات سوء طلاق |
|
بخشی از تحقیقات انجام شده در ایران |
|
طلاق و رشد شناختی و ادراکی کودک |
|
نتایج |
|
مروری بر عوامل مؤثر در افت تحصیلی دانش آموزان |
|
فصل سوم : روش پژوهش |
|
مقدمه |
|
موضوع تحقیق |
|
فرضیه تحقیق |
|
روش انجام تحقیق |
|
نوع روش تحقیق |
|
روش جمع آوری اطلاعات و روش آماری |
|
آزمودنیها و چگونگی گزینش آنان |
|
روش جمع آوری اطلاعات و نوع وسیلۀ جمع آوری |
|
متغیرهای مستقل و وابسته |
|
روش آماری |
|
فصل چهارم : شیوۀ تحلیل داده ها |
|
مقدمه |
|
فصل پنجم |
|
بحث و نتیجه گیری |
|
محدودیتهای تحقیق |
|
پیشنهادها |
|
فهرست منابع و مآخذ |
|
نمونه ای از پرسشنامه |
|
«فهرست جداول »
جدول شمارۀ یک :
«مقایسه دانش آموزانی که والدین آنها طلاق گرفته اند با دانش آموزان عادی از نظر افت تحصیلی »
جدول شمارۀ دو :
« مقایسه دانش آموزانی که والدین آنها طلاق گرفته اند با دانش آموزان عادی از نظر افت تحصیلی »
جدول شمارۀ سه :
«جدول مربوط به تأثیر جدایی والدین بر وضعیت تحصیلی دانش آموزان »
جدول شمارۀ چهار :
«جدول مربوط به میزان علاقه دانش آموزان دو گروه به ادامه تحصیلات تا سطح عالی دانشگاه»