فصل اول ۴
اضطراب انواع درمانگیرهای رفتاری و خود نظم جویانه ۴
نکته های قابل توجه ۴
اضطرای ، تنیدگی ، و سطوح آن ۵
رابطه اضطراب و تنیدگی ۵
سطوح اضطراب ۷
اهداف یاددهی غلبه بر اضطراب عبارتند از : ۱۲
انواع الگو گیری ۱۴
مراقبه متعالی (TM) 17
روی آورد روان ـ پویشی ۱۹
روان تحلیل گری سنتی ۱۹
تحلیل سنتی در کودکان ۲۰
درمانگری روابط موضوعی ۲۱
درمانگریهای انسانی نگر و هستی نگر ۲۲
درمانگری تعقلی ـ هیجانی (الیس ) ۲۳
روشهای مهار تنیدگی ۲۴
درمانگری رفتاری ـ شناختی مایشن بام ۲۶
اهداف و مراحل تنیدگی زدایی ۲۶
درمانگری شناختی ـ رفتاری ۲۹
مراحل و روش اجرای شیوه تنیدگی زدایی ۳۱
مفهوم سازی ۳۱
جمع آوری و وحدت بخشی به اطلاعات ۳۳
خود نظارت گری ۳۴
فرایند مفهوم سازی مجدد ۳۵
اکتساب و تمرین مهارتها ۳۶
راهنماییهای بالینی : ۳۷
تصویر سازی ذهنی ۴۱
ایفای نقش والگوگیری تمرین رفتاری ۴۲
رویارویی تدریجی با واقعیت ۴۲
پیشگیری از عود مشکل ۴۳
پیگیری مستمر ۴۴
گروه درمانی ۴۶
گفتارهای مثبت با خود برای مقابله با اضطراب ۴۷
جلسه پنجم ـ بازنگری تکالیف منزل ۴۷
فن صندلی خالی ۵۰
ضبط و خود نظارت گری ۵۰
ارزش یا تاوان جریمه پاسخ ۵۱
مهار محرکها ۵۱
مواجهه نظامدار ۵۱
تغییر محیطی ۵۲
تمرین خطر کردن ۵۲
تمرین شرم زدایی ۵۳
مدیریت زمان ۵۳
فنون عاطفی یا هیجانی ۵۴
فنون مربوط به دریافت حسی ۵۴
اموزش تمرکز بر دریافتهای حسی ۵۵
اموزش خود زاد ۵۵
تجسم ضد شوک اینده ۵۵
مواجهه تجسمی ۵۶
تصویر پردازی مثبت ۵۷
فن تصور بالاترین حد ۵۷
فن تجسم تداعی همخوان ۵۸
پنجه درافکنی با تحریفهای شناختی ۵۸
برنز ۵۹
شناخت تحریف ۵۹
تمرکز شناختی ۶۱
فن توصیف فکر ۶۲
فنون بین فردی ۶۲
اموزش قاطعیت و جرات ۶۳
حساسیت زدایی منظم ۶۳
فن و رویه ها ۶۴
ارامش ۶۴
نظریه های دووجهی ۶۷
[paiddownloads id=”1797″]