۱ ارائه روشی برای اولویتبندی صنایع ایران بر مبنای قابلیت بازارسازی بینالمللی و تجارت الکترونیکی ۱۴۸
۲ چکیده. ۱۴۹
۳ مقدمه. ۱۵۰
۴ ۱٫ ادبیات موضوع. ۱۵۳
۵ ۲٫ قابلیت بازارسازی در تجارت الکترونیکی.. ۱۵۷
۶ ۳٫ آزمون خرید الکترونیکی.. ۱۶۰
۷ ۱-۳٫ ویژگیهای محصول. ۱۶۱
۸ ۲-۳٫ آشنایی و اعتماد مشتری نسبت به مارک تجاری محصول. ۱۶۱
۹ ۳-۳٫ ویژگیهای مشتری. ۱۶۲
۱۰ ۴٫ روش تحقیق. ۱۶۲
۱۱ ۱-۴٫ جامعه آماری و جمعاوری دادهها ۱۶۴
۱۲ جدول ۱- دستهبندی صنایع با کد چهاررقمی در قالب صنایع با کد دورقمی ۱۶۵
۱۳ جدول شماره ۲- تقسیمبندی جدید صنایع شیمیایی.. ۱۶۶
۱۴ ۲-۴٫ فرضیات تحقیق. ۱۶۷
۱۵ ۳-۴٫ طراحی مدل. ۱۶۷
۱۶ جدول ۳- ضریب اولویت و رتبه هر کدام از صنایع کلی نسبت به هدف نهایی مدل تلفیقی ۱۶۸
۱۷ جدول شماره ۴ – ضریب اولویت و رتبهبندی محصولات در هر صنعت ۱۶۹
۵٫ بررسی ISIC چهار رقمی نسبت به یکدیگر.. ۱۷۰
۱۸ جدول شماره ۵ – اولویتبندی و ضریب اولویت یکپارچه ISIC های چهاررقمی ۱۷۱
۱۹ جمعبندی و ملاحظات.. ۱۷۲
۲۰ منابع. ۱۷۶