پایان نامه بررسی تاثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا
پیشگفتار. ۳
“مقدمه”. ۵
بیان مسئله: ۶
هدف: ۶
فرضیه تحقیق: ۶
بخش اول: ۸
مباحث نظری.. ۸
فصل اول: ۸
مروری بر تاریخچه مساًله وموضوع تحقیق. ۸
مروری بر تاریخچه مساله و موضوع تحقیق. ۱۰
تعریف خدمات.. ۱۰
۲-۱ خصوصیات خدمات.. ۱۱
۳-۱ ارتباط خدمات و کالا. ۱۲
۴-۱ کانالهای توزیع در بخش خدمات: ۱۵
۵-۱ توزیع خدمات: ۱۵
۶-۱ بررسی نیازهای خدماتی مصرف کنندگان: ۱۶
۷-۱- بازار یابی خدمات: ۱۷
۸-۱- کالا: ۱۸
۹-۱- مراحل فرایند پذیرش کالا : ۱۸
۱۰-۱ کیفیت خدمات : ۱۹
فصل دوم ۲۲
مبانی نظری تحقیق. ۲۲
مبانی نظری تحقیق. ۲۳
۱-۲ نظریه ها ۲۳
۲-۲ بررسی چند دیدگاه : ۲۳
۱-۲-۲- تجزیه تحلیل دوره زمانی فروش : ۲۳
۲-۲-۲- تجزیه تحلیل اماری تقاضا: ۲۶
۳-۲- نتیجه: ۲۷
فصل سوم: ۲۸
مروری بر سابقه مطالعاتی تحقیق. ۲۸
مروری بر سابقه مطالعاتی تحقیق. ۲۹
مقاله بازاریابی مبنی بر انسان. ۲۹
۲-۳- کشور های پیشرفته به ازای هر دلار سرمایه گذاری در تولید یک دلار در خدمات سرمایه گذاری می کنند ۳۰
۳-۳- هفت کلید استراتژی خدمات.. ۳۱
۴-۳ بازاریابی مدیریت بازار. ۳۳
۵-۳- بررسی راهبردی عناصر آمیخته بازار یابی شرکت های موفق ایرانی. ۳۴
روش آزمون فرضیه: ۳۴
۶-۳ نتیجه. ۳۶
بخش دوم: ۳۸
تحلیل. ۳۸
فصل اول: ۳۹
الگوی تحلیل. ۳۹
۱-۳- تعاریف و مفاهیم ۳۹
۲-۳- تعیین عوامل ومتغیر ها : ۴۰
۳-۳- تعیین روابط بین متغیر ها: ۴۰
فصل چهارم ۶۰
(نتیجه گیری و پیشنهادات) ۶۰
۱-۴:مقدمه: ۶۱
۲-۴- نتایج تحقیق: ۶۱
۳-۴- پیشنهادات: ۶۳
فهرست منابع و ماًخذ: ۶۸
پیشگفتار
بررسی تحولات سالهای اخیر نشان می دهد،که خدمات به صورتی وسیع گسترش یافته و این روند در سال های آتی با سرعت بیشتر توسعه می یابد.صنعت کوچک و خدمات بزرگ می شود .مدیران موٌسسات تولیدی و خدماتی در کلیه بخش های دولتی تعاونی و خصوصی به تدریج پی می برند که تنها کیفیت محصول نمی تواند موجب تمایز آن ها از دیگران شود بلکه باید کانون توجه را از بازار گرایی به مشتری گرایی تغییر داد.
بسیاری از آن ها نه تنها تمام توجه خود را از بازار به مشتری معطوف کرده اند.بلکه به حفظ مشتریان فعلی به عنوان استراتژی ارزان تر ،راحت تر و شاید سود آور تر و جذاب تر می نگرند در نتیجه به منظور پشتیبانی و تقویت خدمت گرایی برای جلب رضایت گیرندگان ، تحقیقات ،همایش ها، مقالات ،کتاب ها و دوره های آموزشی و پروژه های مشاوره ای در سطوح مختلف تحت عنوان مدیریت خدمات و استراتژی
خدمات پیش از پیش شکل گرفته و گسترش می یابد. (اعرابی ،ایزدی،۱۳۸۰)
خدمات یکی از بخش های اقتصاد است که با توسعه روز افزون مواجه بوده است،در کشورهای پیشرفته بخش خدمات درصد چشم گیری از منابع و فعالیت ها را به خود اختصاص می دهد و ارزش افزوده متنابعی ایجاد می کند.
هدف از انجام تحقیق بررسی این مورد بود که ببینیم آیا خدمات پس از فروش گارانتی ،ضمانت ،حمل ونقل و…)باعث افزایش فروش می شود؟
به این معنا که اگر فروشندگان و توزیع کنندگان کالا به نحو احسن در صدد اجرای به موقع خدمات برآیند این کار باعث افزایش فروش می شود؟