۱-۱ مقدمه ۳
۲-۱ بیان مسأله ۵
۳-۱ اهمیت و ضرورت تحقیق ۶
۱-۴-۱ اهداف فرعی ۷
۵-۱ تعریف مفاهیم و اصطلاحات ۷
فصل دوم : پیشینه ی تحقیق ۱۱
۱-۲ پژوهشهای انجام شده در داخل کشور ۱۲
۲-۱-۲ نحوهی گذران اوقات فراغت دانشجویان دانشگاه کشور با تأکید بر فعالیتهای ورزشی، مولف فریدون تندنویس ۱۳۷۶٫ ۱۳
۴-۱-۲ اوقات فراغت و شکلگیری و شخصیت فرهنگی در دبیرستان تهران ناصر فکوهی، انصاری مهابادی فرشته (۱۳۸۶) ۱۵
۲-۲ پژوهش های انجام شده در خارج از کشور ۱۸
۱-۳ بررسی آراء و اندیشههای صاحبنظران ۲۲
فصل سوم : چهارچوب نظری ۲۱
۱-۳ بررسی آراء و اندیشههای صاحبنظران ۲۲
چهارچوب تئوریک ۲۹
۶-۱-۳ فرضیات تحقیق ۳۳
مدل تحلیلی تحقیق ۳۴
فصل چهارم : مبانی روش تحقیق ۳۵
۲-۴جامعهی آماری ۳۶
۳-۴ واحد تحلیل ۳۶
۴-۴ شیوهی نمونهگیری ۳۶
۵-۴حجم نمونه ۳۶
۶-۴ تعریف عملیاتی مفاهیم ۳۷
۷-۴ اعتبار((validitiوپایایی(relibility) 38
سنجش پایایی ۳۸
فصل پنجم :یافته ها و نتایج ۳۹
۱-۵ تحلیل تک متغیره ۴۰
۱- رابطه بین دوره تحصیلی با میزان شرکت در فعالیت های فوق برنامه ۶۴
۲- رابطه بین وضعیت تاهل با میزان شرکت در فعالیتهای فوق برنامه ۶۵
۳- رابطه بین نوع فعالیت های فوق برنامه با موفقیت تحصیلی ۶۷
۴- رابطه بین پایگاه اجتماعی با میزان شرکت در فعالیتهای فوق برنامه ۶۹
۵- رابطه بین انگیزه شرکت در فعالیت های فوق برنامه با میزان شرکت در فعالیت های فوق برنامه ۷۰
۶- رابطه میزان رضایت از شرکت در فعالیتهای فوق برنامه با میزان شرکت در فعالیت های فوق برنامه ۷۱
۷- رابطه بین میزان رضایت از شرکت در فعالیتهای فوق برنامه با موفقیت تحصیلی ۷۲
فصل ششم : نتیجه گیری ۷۳
۱-۶ نتیجه گیری ۷۴
۲-۶ فهرست منابع ۷۶