مقدمه ۳
هدف ارزشیابی. ۴
عوامل مورد ارزشیابی. ۶
توصیف نظام (برنامه ) ۶
سوالهای مورد ارزشیابی. ۷
طرح ارزشیابی وشیوه اجرای آن. ۹
روشهای گرد آوری داده ها ۱۱
گروه آموزشی صنایع دستی. ۱۵
زمینه های آموزشی گروه ؛ ۱۵
گروه علوم اجتماعی. ۱۹
گروه قرآن وعلوم حدیث ( الهیات ) ۲۱
گروه معارف اسلامی. ۲۴
گروه زبان وادبیات فارسی. ۲۶
êگروه علوم سیاسی. ۳۱
گروه علوم تربیتی– گرایش مدیریت وبرنامه ریزی آموزشی- ۳۴
گروه چغرافیا وبرنامه ریزی شهری. ۳۶
گروه زبانهای خارجه ۴۰
گروه معماری. ۴۴
گروه آموزشی تربیت بدنی. ۴۵
مدیر گروه معارف اسلامی : ۵۰
مدیر گروه علوم سیاسی : ۵۲
مدیر گروه تربیت بدنی : ۵۳
مدیر گروه زبانهای خارجی. ۵۴
مدیر گروه معماری. ۵۵
مدیر گروه علوم اجتماعی : ۵۶
مدیر گروه حقوق : ۵۶
مدیر گروه الهیات (قرآن و حدیث) ۵۷
زمینه پژوهشی مدیرگروههای دانشگاه مازندران. ۵۹
گروه حسابداری : ۵۹
گروه معارف اسلامی : ۶۰
گروه جغرافیا : ۶۱
گروه علوم اجتماعی : ۶۱
گروه الهیات : ۶۲
گروه علوم سیاسی : ۶۲
گروه معماری : ۶۵
گروه حقوق : ۶۵
گروه ادبیات فارسی : ۶۵
گروه صنایع دستی : ۶۶
گروه زبانهای خارجه ۶۸
گروه جغرافیا ۶۹
گروه علوم تربیتی. ۶۹
گروه حقوق. ۷۰
گروه ادبیات فارسی. ۷۱
گروه الهیات.. ۷۱
زمینه های « کالبدی و فیزیکی و فضاهای آموزشی». ۷۲
نتیجه گیری. ۷۵
‹‹ پیشنهاد ›› ۷۶