رفع مشکل اتصال به درگاه بانک

رفع مشکل اتصال به درگاه پرداخت:

به دلیل نقص فنی پروتکل https بانک های ایرانی، ممکن است در هنگام اتصال به درگاه پرداخت، با پیغام خطا مواجه شوید.

ظاهر پیغام خطای https در مرورگرهای مختلف با یکدیگر متفاوت است اما در تمام مرورگرها با چند کلیک ساده می توان این مشکل را برطرف کرد

االف) مرورگر Internet Explorer :

در مرورگر Internet Explorer صفحه ای مشابه تصویر زیر نمایش داده می شود :

IE

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای رفع مشکل در این مرورگر، تنها کافی است روی گزینه Continue To This Website که در تصویر فوق نیز با فلش قرمز رنگ مشخص شده کلیک کنید.

ب) مرورگر Mozilla Firefox :

در مرورگر موزیلا فایرفاکس، صفحه خطا مشابه تصویر زیر است که برای رفع مشکل باید مراحل ساده زیر را انجام دهید:

۱) روی گزینه I Understand The Risk که در تصویر زیر با فلش قرمز رنگ مشخص شده کلیک کنید.

mozilla

 

 

 

 

 

 

 

 

۲) روی گزینه Add Exception مطابق تصویر زیر کلیک کنید:

mozilla2

 

 

 

 

 

۳) روی گزینه Confirm Security Exception مطابق تصویر زیر کلیک کنید:

mozilla3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

mozilla4

 

 

 

 

از این پس بدون مشکل می توانید به درگاه پرداخت بانک پارسیان وصل شوید.

ج) مرورگر گوگل کروم Google Chrome:

در گوگل کروم تنها یک پیغام با صفحه ای قرمز نمایش داده می شود که فقط کافی است بر روی گزینه Proceed anyway کلیک کنید تا وارد درگاه پرداخت بانک پارسیان شوید.

 

د) مرورگر سافاری Safari:


در این مرورگر هم در صفحه خطا، می توانید با کلیک بر روی گزینه continue وارد درگاه پرداخت شوید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *